השימוש בתוויות בתעשיית הייצור המודרנית נמצא בכל מקום. בכל הענפים, קיימת דרישה בלתי נגמרת לזיהוי מוצרים משופר. תעשיית הסימון כולה מתפתחת לקראת עקיבות המידע. מערכת סימון הלייזר הגמישה הנשלטת על ידי מחשב תעשייתי תקבל בהכרח יותר ויותר תשומת לב בשל התמיכה הנרחבת של תוכנת הסימון למסד הנתונים.

תוויות גמישות מתייחסות בעיקר לתוויות סימון לייזר העשויות מחומרי תווית מיוחדים.

Ruilabels לספק לייזר- תווית כולל Tesa-6930, 3M-7846, 3M-7847,3M-7848. החומר עם תווית הלייזר כולל ארבע שכבות בסך הכל, ביניהן: השכבה הראשונה היא אקריליק PU שחור, השכבה השנייה היא אקריליק PU לבן, השכבה השלישית היא דבק מיוחד, והשכבה הרביעית היא שכבת המגן.

תכונות של חומר תווית הלייזר:

1. טמפרטורת הפעולה היא -50°C עד 300°C.
2. חומר לא דליק, נגד קורוזיה ועמיד בפני שחיקה.
3. עמיד ועמיד לאורך זמן.
4. עמידות גבוהה בפני מזג אוויר ועמידות בפני הזדקנות
3. חיי השירות הם יותר מ -20 שנה (בתנאי שימוש רגילים).

לאחר ההדבקה על פני השטח של האובייקט, לא ניתן להסיר אותו מהמיקום המודבק לאחר 8 שעות. אם התווית תוסר בכוח, התג שהועבר יהפוך לשברים ולא ניתן יהיה להשתמש בו שוב. מאפיין זה מקשה על העתקת התווית, וקל לזהות את האותנטיות של המכונית וחלקים מהתווית.

קרן הלייזר המבוקרת במדויק סורקת את חומר התווית המיוחד בעל ארבע השכבות הנ"ל. על פי המידע הנדרש על ידי המשתמש, על ידי שליטה מדויקת על פלט אנרגיית הלייזר ומהירות הסריקה, שכבת הצבע הראשונה (שחור) על פני השטח מוסרת כדי לחשוף את השכבה השנייה. (לבן), כדי להשלים את עבודת סימון הלייזר של תבנית המשתמש או מידע טקסט.

מדבקות הניתנות לסימון בלייזר

על מנת להקל על ההדבקה, השכבות הראשונה, השנייה והשלישית של חומר התווית מוסרות על ידי שליטה מדויקת בקרן הלייזר בשוליים הסגורים של תבנית התווית הנדרשת, כך שניתן יהיה לקלף בקלות את התווית הנדרשת מכל גליל החומר. מכיוון שלתווית הקליפה יש דבק עליה, ניתן לחבר אותה בקלות למיקום הרצוי ברכב.

אנו קוראים לתהליך הסרת השכבה הראשונה בלייזר תהליך סימון הלייזר על חומר התווית, ותהליך הסרת השכבה הראשונה, השנייה והשלישית בלייזר כחומר תווית חיתוך בלייזר.

היתרונות של תווית סימון בלייזר:

1. מניעת זיופים טובה בשל ציוד הייצור המורכב, חומרי התווית המיוחדים ואי השימוש החוזר בתוויות לייזר, קשה לזייפנים של כלי רכב וחלקים לחקות תוויות, ובכך להגן ביעילות על יצרני רכב וחלקים רגילים ועל האינטרסים הלגיטימיים של המשתמשים.
2. גמישות מעולה. מכונות סימון לייזר עם תוויות גמישות מותקנות בדרך כלל בסדנת הרכבת הרכב. משתמשים יכולים להשתמש במערכת תכנות המחשב כדי לקמפל באופן חופשי את הגרפיקה, הטקסט, המספרים ומידע אחר שהם צריכים על פי הצרכים שלהם, ולסמן אותם באתר על פי הצרכים שלהם. . מכונת סימון לייזר גמישה עם תוויות יכולה לספק עד יותר מ-30 תוויות שונות על מכונית אחת.
3. אין מלאי משתמשים יכולים לסמן בלייזר בכל עת בהתאם לצרכים שלהם, ללא כל מלאי.
4. עלות נמוכה כאשר נעשה שימוש במספר רב של תוויות לייזר עבור כל רכב, העלות נמוכה. זה מתאים במיוחד עבור יצרני רכב עם דגמים רבים.
5. עמידות בטמפרטורה גבוהה, עמידות בפני שחיקה, עמידות בפני קורוזיה, חיי שירות אטומים למים וארוכים.

שדות יישום

• ניגודיות גבוהה ודיוק סימון מעולה
• עמיד מאוד בפני חום, שחיקה וכימיקלים
• זיהוי חבלה: מניפולציה משאירה עקבות גלויים
• לא נשלף ללא השמדת התווית
• עיצוב גמיש ועיצוב תוויות: סימון וחיתוך בלייזר
• יעיל: מחליף שפע של תוויות מוכנות מראש
• ייצור בדיוק בזמן מפחית את צורכי האחסון

סימון לייזר נמצא בשימוש נרחב בתעשיית ייצור הרכב והחלקים: תוויות גוף, תוויות מנוע, תוויות קוד VIN, תוויות ברקוד, תוויות מפתח לרכב, תוויות מיכל דלק, תוויות אזהרה של כריות אוויר, תוויות לחץ אוויר בצמיגים, תוויות מיזוג אוויר, תוויות מערכת קירור, תוויות בקרת התחלה לרכב, תוויות דלת וכו '.

תווית לייזר

Ruilabels מספקת פתרונות תיוג לפי הזמנה כדי לענות על צרכי הסימון הייחודיים שלך. אנא אל תהסס לפנות אלינו אם אתה זקוק לתוויות.