יש להדפיס את טווח הממסים והתוויות העמידות בפני כימיקלים באמצעות סרט Ricoh B110CU. הנתונים כגון מספרים סידוריים, פרטי מוצר, ברקודים וכו 'נשארים ברורים וקריאים גם כאשר הם נחשפים לממסים אגרסיביים וסביבות קשות.

תוויות עמידות לממסים ולכימיקלים

מגוון התוויות של Ruilabels מספק עמידות מרבית בפני כימיקלים וממסים תעשייתיים קשים, כגון מתיל אתיל קטון (MEK), דימתיל סולפוקסיד (DMSO), טולואן, קסילן, אתנול, אצטון, מדללים, שמן ודלק.

Ruilabels יכול לספק כל גודל או צורה זמין כדי להתאים את הדרישות הספציפיות שלך, ואנחנו שמחים לייעץ חומרים ודבקים על בסיס היישום שלך.

תוויות עמידות לממסים ולכימיקלים

מושלם עבור:

מעבדות ביו-רפואיות
מנועים, כוננים ומנועים

תוויות לתא מנוע הרכב
מפרצי מנוע הם בעיה עיצובית מסובכת עבור תוויות רכב. תא המנוע מתלכלך והטמפרטורה נעה במהירות בין חם לקור. תנאי מזג אוויר וחשיפה לממסים שמנוניים או לכימיקלים קשים עלולים גם הם לסכן את התוויות.
חומר PET החדש שלנו המודפס עם סרט Ricoh B110CU יכול לפתור את הבעיה, התווית עמידה בפני לכלוך, ממיסים שמנוניים וכימיקלים קשים, תוכן התווית עדיין נראה בבירור בסביבות קשות אלה.

תוויות לתעשיית הציפוי החשמלי
סדרת התוויות החדשה של Ruilabels המודפסת עם סרט Ricoh B110CU מיועדת להתנגד לחומרים בטווח רחב של pH, כולל חומצות ובסיסים מרוכזים המשמשים בדרך כלל כראגנטים למעבדה. תווית עמידה קבועה זו בפני חומצות ואלקליות היא אידיאלית לזיהוי מיכלי ריאגנטים קורוזיביים מאוד המשמשים בכימיה אורגנית ובמעבדות פורנזיות, מחקר אנליטי, מעבדות סביבתיות/חקלאיות, תעשיית הציפוי החשמלי ושירותים הבודקים לעתים קרובות את איכות המים. תוויות עמידות לחומצה יכולות לעמוד בחשיפה ממושכת ובטבילה בחומצה גופרתית מרוכזת (H2SO4), חומצה חנקתית (HNO3), חומצה הידרוכלורית (HCL), חומצה הידרופלואורית (HF), חומצה טריכלורואצטית (TCA) ונתרן הידרוקסידי (NaOH). אידיאלי למתקנים קליניים ומחקריים שבהם נעשה שימוש בחומצות ובסיסים קורוזיביים. תואם לכל מדפסות תוויות הברקוד הנפוצות להעברה תרמית, ניתן להשתמש בסרט B110CU של Ricoh להדפסת תוויות עם ברקודים ומידע מודפס אחר.

תוויות לתהליך ציפוי
תהליך הציפוי מסובך יחסית. תהליך הציפוי המקדים כולל הסרת שומנים, הסרת חלודה ופוספטים. התהליך כולו דורש הרבה ריאגנטים כימיים חזקים של חומצה ואלקלית. אנו מספקים תוויות עבור סביבת יישום זו, שיכולה להתנגד למתכת, עמידות בטמפרטורה גבוהה, עמידות בפני חומצות ואלקליות, עמידות בשמן וכו '.

Ruilabels מספקת פתרונות תיוג לפי הזמנה כדי לענות על צרכי הסימון הייחודיים שלך. אנא אל תהסס לפנות אלינו אם אתה זקוק לתוויות.