מה זה PVF?

פוליוויניל פלואוריד נקרא גם PVF. PVF הוא פלואורופולימר חצי גבישי, חסר צבע, שקוף-שקוף עם עמידות כימית טובה, מזג אוויר טוב ותכונות כיבוי עצמי. PVF הוא בעל סבילות גבוהה ביותר לכיפוף והוא חומר שריפה איטי מאוד.
Ribils PVF הוא סרט פוליוויניל פלואוריד (Tedlar®) הניתן להעברה תרמית עם דבק אקרילי קבוע, המיועד לסימון חוטים וכבלים ויישומי תיוג כלליים אחרים הדורשים את תכונות "הכיבוי העצמי" של טדלאר®. הוא אידיאלי במגוון סביבות פיזיקליות וכימיות קשות; מתנגד למים, שמן, חומרי ניקוי וממיסים מבוססי שמן; ומסנן אור אולטרה סגול.

תכונות ויתרונות

• העברה תרמית ניתנת להדפסה
• אידיאלי לסימון חוטים וכבלים
• דבק לכיבוי עצמי
• עמיד בפני מגוון ממסים

מוצרים ישימים לתעשייה

• אידיאלי לסימון חוטים וכבלים
תווית PVF למינציה עצמית היא תווית סרט פוליאתילן פלואוריד עם דבק קבוע רגיש ללחץ אקרילי וציפוי פני השטח המתאים להדפסת העברה תרמית. הוא משמש בעיקר לזיהוי כבלים ותוויות הדורשות תכונות מעכבות בעירה. ניסויים הוכיחו כי התווית יש עיכוב להבה טוב, עמידות בחום ועמידות בפני קורוזיה.

תווית PVF למינציה עצמית
• יישום לוח מעגלים PCB
למשטח "S" יש תכונות אנטי-סטיק מצוינות והוא יכול לשמש כחומר שחרור עבור אפוקסי, פנולי, גומי ושרפים פלסטיים אחרים. הוא מתאים במיוחד לייצור מעגלים מודפסים וחלקים מרוכבים. בדיקות בליה בחוץ של סרטים כהים של Tedlar" נערכות כבר למעלה מ-20 שנה. תכונות מזג האוויר, האינרציה והחוזק מצביעות על שימוש נרחב כטיפול פני שטח למתכת, קרטון, לבד או פלסטיק ביישומים אדריכליים, דקורטיביים או תעשייתיים. רגיש לתעשיית החשמל תכונות מעניינות כוללות יציבות הידרוליטית מעולה וחוזק דיאלקטרי גבוה וקבוע דיאלקטרי.
הוא מתאים היטב למגוון סביבות פיזיקליות וכימיות קשות; עמיד בפני מים, שמן, חומרי ניקוי וממסים שמנוניים; ומסנן קרני UV. ישים לסביבות תעשייתיות שונות ולדרישות ונהלים מורכבים. אתה יכול לסמוך על הידע המקצועי והתוויות שלנו שיעזרו לך להתאים אישית ביעילות את התוויות הספציפיות למוצר שלך. אנו מספקים בדיקות מקצועיות של דגימות חומרים ועגינה של צוות מקצועי. כל זאת תוך הקפדה על אובייקטיביות, יושרה ומקצועיות.

סרט הגנה שקוף PVF
• משטחי פנים תא הנוסעים מכילים מעגלים מורכבים
סרט ההגנה השקוף PVF של DuPont Tedlar מביא גמישות עיצובית מרבית לתעשיית ייצור מוצרי התעופה והחלל, ויוצר אזורים אטרקטיביים יותר, קלים לניקוי ועמידים בפני שחיקה. סרט Tedlar יש את המאפיינים של משקל קל, נוחות גבוהה, קישוט חזק ויכולת הדפסה. סרט Tedlar אושר וניתן להשתמש בו באופן נרחב במחצלות בידוד חום או קול; למינציה עם מתכת יכולה לשמש כשכבת הגנה מפני אש, תווית כבל וכו ', ויכולה לשמש גם כתווית חומר מרוכב כאשר לא ניתן להשתמש ביריעת מתכת לתיקון חלקים מכניים.

סרט הגנה שקוף PVF

Ruilabels מספקת פתרונות תיוג לפי הזמנה כדי לענות על צרכי הסימון הייחודיים שלך. אנא אל תהסס לפנות אלינו אם אתה זקוק לתוויות.