בתחום הרפואי, מערכות תיוג אמינות הן חיוניות וחשובות ביותר. בין אם לצורך זיהוי חומרי בדיקה, סימון דגימות מעבדה ובתי חולים או תיוג לשימור דם.

תווית צינור הקפאה קריוגנית מעבדתית

תוויות קריוגניות אלה יכולות לעמוד בתנאים קיצוניים עם טמפרטורה מינימלית של -196 מעלות. התוויות עמידות בפני ממיסים שונים, כולל קסילן, דימתיל סולפוקסיד ואתנול. תוויות נייר רגילות מושפעות מלחות באוויר, וההשפעות החוזרות ונשנות של שינויי טמפרטורה בבוקר ובערב יגרמו לעיוות ועיוות, בעוד שתוויות מקצועיות עמידות בטמפרטורות נמוכות יכולות לעמוד בטמפרטורות קיצוניות ובשינויי הטמפרטורה שלהן. תוויות אלה מיוצרות עם דבקים עצמיים מיוחדים שיכולים לעמוד בטמפרטורות קיצוניות ומיועדות לכל האחסון הקפוא, כולל חנקן נוזלי, הקפאה והקפאה בטמפרטורה נמוכה במיוחד, והן מתאימות גם לרוב תהליכי הדגירה בתרבית.

ביצועים

◆ביצועים ייחודיים יכולים לספק סימונים למשטחי כפור / הקפאה עמוקה
◆ דבק גמיש, ניתן להתאמה, עמיד, ניתן לכתיבה, קל לטיפול
◆ניתן להשתמש בסביבת חום גבוהה, קור, שמן ואבק
◆עמידות טובה בפני שריטות, דוחה מים ושמן ועמידות בפני ממסים

תוויות קריוגניות

תוויות שקופיות מעבדה, תוויות לוחות מיקרוטיטר

תוויות אלה מוחלות על שקופיות או microplates יכול להתנגד ריאגנטים כימיים כגון מגבון אלכוהול, חיכוך, אחסון בטמפרטורה נמוכה, כתב יד, וכו '

ביצועים

◆עשוי מתווית חומר PP או PET, החומר רך ו
◆יכול לעמוד ב -80 מעלות צלזיוס הקפאת מחזור טמפרטורה נמוכה וחיטוי קיטור בלחץ גבוה
◆עמיד לריאגנטים כימיים כגון מגבון אלכוהול
◆עמיד בפני ממיסים אורגניים כגון דימתיל סולפוקסיד, מתנול, איזופרופנול וכו '.

תוויות בטמפרטורה נמוכה

תוויות שקיות דם לתעשייה הרפואית

בין תוויות ההדבקה המיוחדות הרפואיות, תוויות שקיות הדם הן סוג נפוץ וחשוב. תווית שקית הדם משחקת תפקיד שאין לו תחליף באיסוף הדם ובשימוש בטוח בדם, התוכן צריך לכלול, בנוסף לשם, מין, מספר, סוג דם, תאריך איסוף הדם, תקופת שמירה, בפרט, את התוצאות של בדיקות רפואיות שגרתיות שונות של תורמי דם; תחנות דם או סוכנויות איסוף דם כדי לקבל את מספר האישור, רישיון בריאות; רשויות רגולטוריות.

ביצועים

◆זהו חומר רב תכליתי עם המאפיינים של פלסטיק ונייר, אשר מעובד על ידי תהליך שחול עם פוליאולפין ושרפים אחרים ומילוי אנאורגני כחומרי הגלם העיקריים.
◆זה יכול לעמוד באחסון בטמפרטורה נמוכה של -40 מעלות צלזיוס ובקיטור בטמפרטורה גבוהה של 145 מעלות צלזיוס ועיקור ETP.
◆ עם דבק חזק כדי לשמור על התווית מפני קילוף צנטריפוגה במהירות גבוהה.
◆ החומר קל להדפסה ולהדפסה כדי להבטיח שפרטי התווית מלאים וקריאים.

תוויות שקית דם

Ruilabels מציעה סוגים של תוויות רפואיות ומעבדתיות, כולל תוויות ניהול ציוד ומכשירים, תוויות חנקן נוזלי, תוויות צינור צנטריפוגה, תוויות עמידות בפני ריאגנטים וקורוזיה, תוויות שקופיות, תוויות אזהרה, תוויות לכתיבה ידנית, תוויות נשלפות, תוויות צלחת פטרי, תוויות ניהול עיקור, תוויות לוחות מרובות בארות, תוויות עמידות למים. אנא אל תהסס לפנות אלינו אם אתה זקוק לתוויות עמידות בפני טמפרמטור.